شیوا محمدی فعال ترین تا این لحظه
88 مطلب 14 ساعت حضور

گزارش خطا

علت گزارش برای را بنویسید


وب کانفیگ

گزارش

سلام

میشه لطفا کمکم کنید

من می خوام وقتی وب کانفیگ و تغییر میدم ،در زمان چک این تو لیستinclude  All هیچ وقت وب کانفیگ نیاد چطوری باید این کارو بکنم هرکاری کردم باز اومد تو اینترنت هم هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم

سمانه بهارمست

اهمیت بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کار ها

گزارش

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریابی که هنوز از آن استفاده نمی کند ، فرصتی بزرگ را از دست داده است. فرقی نمی کند شما مسئول بازاریابی یک شرکت برزگ ، یک شرکت کوچک و یا در حال تبلیغات برند اختصاصی خودتان باشید ، بازاریابی اینستاگرام را باید به استراتژی های بازاریابی خود اضافه کنید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید ، 6 دلیل این اهمیت را برایتان آماده کرده ایم.

1.اینستاگرام مرکز قصه گویی است

مردم داستان ها را دوست دارند. ما با افسانه رشد می کنیم و دنبال پیچ و خم های اخبار افراد مشهور هستیم و بعضا در آن غرق می شویم. داستان ها به سادگی بخشی از زندگی انسان ها هستند و اینستاگرام مرکز داستان های روزانه است. از منظر تجاری ، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان شما است.

ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. یک مشتری بجای رویکردی محصول محور ، می تواند به صورت طولانی مدت هدف بازاریابی شما باشد. با در نظر گرفتن این اصل ، مهم است که شما در اینستاگرام بر روی عواطف و علایق افراد تمرکز کنید و فقط در تفکر تبلیغ محصول خود نباشید.

2.محتوای بصری برای بازاریابی شما ضروری است

عکس بیشترین جذابیت را در وب دارد و پست های عکس محصور ، 650 درصد بیشتر نسبت به پست های متنی تعامل ایجاد می کنند. به همین دلیل اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درگیر کردم طرفداران شما است و آنها را برای ماندن و بازگشت بیشتر آماده می کند. با استفاده از تصاویر در اینستاگرام می توانید نظرات مشتریانتان را به راحتی متوجه شوید و برای محصولات آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

3.شما از طریق بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه ، مخاطبان بسیاری را به شما ارائه می دهد. در زمان ارسال پست در اینستاگرام ، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افراد خواهان آن محتوا است.  همچنین شما می توانید برای تبلیغات اینستاگرام خود بودجه ای را اختصاص دهید تا نتیجه ای بهتر را دریافت کنید.

4.فرصتی عالی برای ارتباط با جامعه در اختیار شما است.

اینستاگرام در واقع دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. در حقیقت تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که اینستاگرام محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

برای شروع و ایجاد تعامل ، افرادی را در مورد کسب و کارتان صجبت می کنند فالو کنید. می توانید پیدا کردن این افراد را به های فالوور بسپارید تا به صورت هدفمند افراد علاقه مند به کسب و کار شما را برایتان جذب کند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان ساده تر کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها ، صحبت های خود را شروع کنید و به افرادی که علاقه به موضوع شما دارند بپیوندید. توجه داشته باشید که تنها جذب افراد برای شما کارساز نخواهد بود و شما باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای ایجا د این ارتباط نیز می توانید از ربات اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و با ارسال دایرکت اتوماتیک و استفاده از سیستم لایک اتوماتیک با کاربرانتان که مشتریان آینده شما هستند در تعامل باشید.

توجه داشته باشید که تعامل با کاربر به شکل صحیح مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرام است و تعامل صحیح تبدیل به فروش واقعی و مشتری وفادار می شود.

5.استفاده طلایی از بازخوردها

شما به عنوان یک بازاریاب هوشمند حتما نظراتی که در مورد برندتان داده می شود را پیگیری می کنید و رقبایتان را نیز بررسی می کنید. اما می دانید در اینستاگرام رقبایتان چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند ؟

چه شما بخواهید و چه نخواهید ، برند شما در اینستاگرام حضور دارد. مردم همچنان در مورد محصولات نظر می دهند رقبایتان نیز در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخوردها را نادیده بگیرید. ضروری است که شما در این فضا حضور داشته باشید و با مشتریان خود و خریداران محصولاتتان در ارتباط باشید و رقبایتان را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام ، توجه به بازخوردها و پاسخ به نظراتی است که در مورد برند شما و محصولاتتان داده می شود.

6.راهی مناسب برای بررسی رقبا

شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.

برای ایجاد تعامل و محتوا نیز رقبا می توانند به شما دید بسیار مناسبی دهند. بررسی کنید که آیا آنها مسابقه ای برگزار می کنند یا استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرامی خود به کار می برند. اینکار به شما دید مناسبی در پیشبرد اهدافتان در اینستاگرام خواهد داد.

خب ! پس شروع کنید ! پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربر ، نحوه ارسال پست و روش های تعامل با کاربرانتان ایجاد کنید و پیش بروید. اگر از نداشتن فالوور در ابتدای شروع کار خود می ترسید ، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله عبور کنید.

حسین بازرگان

تعمیرات درب

گزارش

تعمیر درب چوبی توسط تیم نوین خانه

تیم نوین خانه در زمینه تعمیر درب چوبی شكسته و یا به عبارتی درب هایی كه دارای سوراخ و یا تو رفتگی در آنها می باشد مانند تصویر زیر با كادری مجرب و با هزینه ای مناسب به شما خدمت رسانی می كند.

در زمینه تعمیر درب چوبی شما با توجه به میزان خسارت وارده به درب چوبی باید تعویض درب را نیز در نظر بگیرید چرا كه درب چوبی تو خالی قیمت ارزانی نسبت به بقیه درب های موجود دارد، ممكن است در بعضی موارد تعویض درب راه حل بهتری برای شما باشد.

اگر بخواهید تعمیر درب چوبی را انتخاب كنید باید كل درب را هم رنگ آمیزی كنید. در خیلی از موارد میتوان درب چوبی شكسته را تعمیر كرد، فقط باید كاملا مراقب باشیم كه به درب صدمه وارد نكنیم، به عنوان مثال زیر درب حتما باید با پارچه پوشانده شود.

برای تعمیر درب چوبی مراحل زیر را انجام می دهیم :

تعمیر درب چوبی

مرحله اول : حفره و یا سوراخ درب را بپوشانید

با استفاده از اسپری عایق فوم حفره درب چوبی را پر كنید چرا كه این عایق فوم باعث میشود حفره پر شده و كمی هم بیشتر به بیرون از حفره درب چوبی نفوذ كند.

 

مرحله دوم : اجازه بدهید فوم خشك شود

بعد از پر كردن حفره درب چوبی با استفاده از اسپری عایق فوم باید نسبت به عایق فوم مورد استفاده زمانی را منتظر باشیم تا كاملا عایق فوم خشك شود.

 

 

ادامه در : تعمیر درب چوبی

محسن

چمن مصنوعی

گزارش

یم نوین خانه در زمینه فروش چمن مصنوعی دست دوم و چمن مصنوعی نو به کاربران خدمات ارائه می کند.

چمن مصنوعی را می توان به پادری که خشن تر از پادری های معمولی است تشبیه کرد. چمن مصنوعی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که می توان از ویژگیهایی مانند متراکم تر، مقاوم تر و نیازمند نگهداری بسیار کمتری نسبت به چمن طبیعی نام برد.

چمن مصنوعی باعث کاهش بسیاری از هزینه های کاشت و نگهداری که چمن طبیعی دارد ، باشد. طبق بررسی های انجام شده در این زمینه هزینه نگهداری چمن مصنوعی با عمر مفید 10 ساله می تواند حدود 10% هزینه های چمن طبیعی باشد که از این نظر چمن مصنوعی بسیار به صرفه می باشد.

اما مهمترین ویژگی چمن مصنوعی دائمی بودن و قابلیت استفاده از آن در تمام طول سال می باشد به طور کلی در شرایط متفاوت آب و هوایی کارایی یکسانی دارند و در بارندگی زیاد قابل استفاده می باشند بر خلاف چمن طبیعی.

به طور کلی یکنواختی سطح چمن از جنبه های ظاهری و فیزیکی بسیار مهم است که این نوع چمن های مصنوعی از این ویژگی برخودار هستند.

مقاومت زیاد چمن مصنوعی در مقابل عوامل جوی، بارش های بسیار شدید و در کل بیشتر بودن طول عمر این چمن ها نسبت به نوع طبیعی از ویژگی های چمن مصنوعی می باشد.

از دیگر مصارف آن می توان برای پوشش های مناظر مصنوعی و زیبا تر شدن طراحی های داخلی و خارجی نیز نام برد.

چمن مصنوعی برای مهدکودک ها ، رستوران ها ، باغ و تالارها ، تراس ، بام سبز ، زمین های فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد

 

اطلاعات بیشتر در : چمن مصنوعی دست دوم

محسن

instagramha

گزارش

site instagramha

سایت اینستاگرام ها

اینستاگرام ها

کسب و کار اینترنتی

گزارش

 

فرمول تبلیغ نویسی AIDA از مست کردن ذهن مخاطب تا خرید

 

محصولی داری و نمی دانی چطور باید صفحه فروشت را بنویسی (‌تبلیغ نویسی کنی) که بتواند مخاطب را برای خرید قانع کند؟

نمی دانی چطور باید محصولت را معرفی کنی تا انگیزه شدیدی برای خرید بوجود آید؟

نمی دانی درباره چه چیزی اصلا باید بنویسی تا مخاطب ارزش محصولت را درک کند؟

یا از این بدتر چیزی می نویسی که مخاطب را حتی از خرید پیشمان می کند؟

خیلی خب بگذار صادق باشم. نوشتن یک صفحه تبلیغ خوب به هیچ وجه نه ساده است و نه اتفاقی. قرار هم نیست چیزی بهت از آسمان الهام شود.

به تنها چیزی که نیاز داری یک فرمول اثبات شده کلاسیک تبلیغ نویسی است که بتواند در عرض چند دقیقه کل صفحه فروشت را دگرگون کند.

ای دا (AIDA) یک فرمول کلاسیک فوق العاده نتیجه بخش برای نوشتن صفحه تبلیغ از صفر است.

من همیشه عاشق فرمول های کلاسیک تبلیغ نویسی هستم چون همیشه و در هر شرایطی قابل استفاده هستند.

به قول یکی از بزرگان تبلیغ نویسی:

فرمول های کلاسیک همیشه جذاب هستند مثل نگاه کیت موس ۱۸ ساله به دوربین ماریو تستینو

 

https://eqva.net/aida-copywriting-formula/

کسب و کار اینت

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


۳ راه شگفت انگیز برای شکست خوردن در کسب و کار اینترنتی که احتمالا انجام می دهی

می دانی وحشتناک ترین اتفاقی که می تواند برای کسب و کار اینترنتی ات بیافتد چیست؟

بنشینی پشت مانیتور کامپیوتر و هر روز تولید محتوا کنی اما کسی بهت توجه نکند و یا از آن بدتر شبیه اکثر تولید کننده های محتوا فقط برای خودت بنویسی و هیچکس مطالبت را نخواند.

فکر نکنم لازم باشد بگویم در آخر ماه نه فروشی خواهی داشت و نه حتی درآمدی.

توجه کردی اکثر افرادی که با انگیزه زیاد شروع به تولید محتوا می کنند در کمتر از شش ماه بی خیال می شوند؟

چرا؟

چون اگر تو هم بعد از شش ماه تولید محتوا احساس کنی کسی مطالبت را نمی خواند کم کم از خودت این سوال را می پرسی که خب برای چی دارم وقتم را تلف می کنم؟

نمی دانم این اتفاق همین الان هم برایت افتاده است یا خیر…اما اجازه بده در این مقاله بگویم چرا این اتفاق می افتد و چطور می توانی خیلی راحت نتیجه را تغییر دهی.

 

۱. دنبال کردن قوانین رایج 

می دانم طبیعی است که ببینی رقیبانت چه کار می کنند و بعد بخواهی از آن ها الگو برداری کنی.

اما به نظرت زمانی که این کار را کنی چه اتفاقی می افتد؟

درسته. تو هم شبیه بقیه یک آدم عادی و معمولی دیده می شوی.

به نظرت چند نفر هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند به خودشان می گویند به به ! چه صبح دل انگیزی…بهتر است بروم نوشته های یک آدم تکراری و معمولی و خشک و بی روح را در فلان حوزه بخوانم.

موضوع دیگر این است که اگر تفاوتی نداشته باشی طبیعتا دیده هم نخواهی داشت.

تصور کن یک شرکت بگوید فعالیت و محصولات ما هیچ فرقی با دیگر شرکت های مشابه ندارد ما صرفا یک کپی هستیم.

 

https://eqva.net/mediocre-blogger/

کسب و کار اینترنتی

 

 

 

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


اگر تبلیغ نویسی ایمیل را بلد نباشی دیگر مهم نیست چه ایمیلی ارسال می کنی

 

اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشی می دانی بدون داشتن لیست ایمیل شبیه یک جوان سرگردانی می مانی که دنبال کار می گردد.

زمانی که این موضوع را فهمیده بودم مثل خیلی های دیگر سریع مشغول جمع آوری لیست ایمیل شدم.

·                     پیشنهاد های رایگان فوق العاده

·                     امتحان انلاین

·                     دوره آنلاین

·                     پاپ آپ و…

زیاد کار سختی نبود.

بلاخره به واسطه محتوا رایگان کاربران وارد سایت می شدند و ایمیل شان را وارد می کردند یا به واسطه تبلیغاتی گوگلی یا بومی کلی بازدید کننده وارد سایت می کردم و ایمیل ها را جمع می کردم.

بعد از اینکه لیست ایمیلی ام تکمیل شد شروع کردم به ارسال ایمیل که اکثر آن ها جنبه آموزشی داشت و از همینجا اتفاقات بد شروع شدند.

رفته رفته نرخ باز شدن ایمیل ها کاهش پیدا می کرد.

آخه چرا؟

من که بهترین و یا شاید کمیاب ترین نکات آموزشی را درباره بازاریابی اینترنتی برایشان ارسال می کردم. چرا باید حتی اشتیاق باز کردن شان را هم نداشته باشند؟

 

داخل ایمیل ها ۱ میلیون دلار پول نقد هم بود..

اگر داخل ایمیل ها یک میلیون دلار پول نقد هم قرار می دادم خیالم راحت بود چون دیگر اطمینان پیدا کرده بودم که قرار نیست کسی آن را باز کند و بخواند.

زمانی که میدانی قدرتمند ترین ابزار فروش همین لیست ایمیل ات است و تو نمی توانی هزار تومان هم از آن ها بدست بیاوری کم کم روحیه و امیدت نابود می شود.

 

اطمینان پیدا کرده بودم که کمک نیاز دارم و حدس بزن چه کسی بهتر از Ben Settle که قبلا در دوره های تبلیغ نویس اش شرکت کرده بودم.

چیزی که از این مرد بزرگ یاد گرفتم به کل روند ایمیل مارکتینگ ام را تغییر داد.

 

با مخاطبت به اتاق خواب برو !

می دانم به چه چیزی داری فکر می کنی. من هم بار اول به همین موضوع فکر کردم و زمانی که راز نهفته در این جمله را متوجه شدم ناگهان کل ذهن و وجودم را یک سکوت مرگباری گرفت.

سکوتی که به تو نشان می داد تاب قبل از این هر کاری کردی اشتباه بوده است. آدم اینطور مواقع نمی داند باید ناراحت شود یا خوشحال؟

 

اشباه ۹۹.۹٪ افرادی که ایمیل ارسال می کنند این است که مدام می خواهند اطلاعات به مخاطبانشان بدهند. یک نگاهی از بیرون به کل ماجرا کن. شبیه بابا و مامان هایی نشدی که مدام نصیحت می کنند؟

 اگر می خواهی عاشق خواندن ایمیل هایت باشند بایدخود واقعی ات باشی نه آن آدمی که دوست داری دیده شوی.

بیا با هم رو راست باشیم همه ما سعی می کنیم در دنیای کسب و کار اینترنتی خودمان را یک آدم کاملا متشخصی که اشتباه نمی کند نشان دهیم و این بزرگترین دشمنی است که در حق خودمان می کنیم.

چون نه تنها در شخصیت جدیدی که می خواهیم از خودمان نشان دهیم به هیچ عنوان خوب نیستیم بلکه تبدیل به یک آدم خشک و نچسب می شویم.

 ابن بزرگترین درس تبلیغ نویسی ایمیل است : خودت باش با تمام اشتباهات و نواقص ات…

مردم عاشق این هستند که کسی را شبیه خودشان ببینند. کسی که مثل آن ها احساسات دارد.

گاهی وقتها در زندگی خوشحال است و گاهی وقتها ناراحت.

اگر بخواهیم احساسات مان را پشت ایمیل های مان پنهان کنیم آن گاه احساس می کنند ما ربات هستیم ! و چه کسی دلش می خواهد از یک ربات خرید کند ؟

 جمع بندی :

این بار که خواستی ایمیلی ارسال کنی احساسات را هم چاشنی متن ایمیل ات کن بگذار ببیند تو هم انسان هستی و از دنیای خودشان برای خودشان ایمیل ارسال می کنی

مطالب پیشنهادی برای 5 دقیقه بعدی

 

https://eqva.net/email-copywriting

 

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


چرا رقابت بر اساس قیمت حماقت است؟

بسیاری از مردم برای موفقیت در کسب و کارشان تنها یک استراتژی دارند و آن هم این است که رقابت بر اساس قیمت کنند. یعنی یک خودکشی کامل!

می دانم شاید خیلی از مشاوران کسب و کار به تو توصیه کرده باشند که با قیمت پایین شروع کن یا سعی کن قیمت را پایین تر از رقیبان نگه داری تا فروش خوبی داشته باشی.

اما خیلی صریح باید بگویم به احتمال زیاد کوچترین اهمیتی نه به تو داده اند و نه به کسب و کارت چون این نصیحت ۱۰۰٪ با خود یک شکست تمام عیار را به همراه خواهد داشت.

 

با هزار امید و آرزو کسب و کار را شروع می کنی و چند ماه بعد حالتی مانند عکس زیر را خواهی داشت.

 

چرا کسی از من چیزی نمی خرد؟

و این سوالی می شود که مدام در ذهنت مرور می شود و کم کم روز و شب را ازت می گیرد.

 

رقابت بر اساس قیمت دقیقا مانند رقابت برای بدست آوردن دل کسی با خرید شارژ ایرانسل است.

تصور کن برای بدست آوردن دل شخصی بخواهی برایش شارژ ۲ تومانی ایرانسل هدیه بخری. اگر صد ها شارژم هم برایش بفرستی هیچگاه بر نمی گردد بگوید: اه خدای من بالاخره همسر رویاهای من پیدا شد. چرا؟

چون بی ارزش است.

و مردم چیز بی ارزش را نمی خرند.

 

قیمت پایین همیشه تو و کسب و کارت را بی ارزش نشان می دهد چون مردم با خود تصور می کنند اگر قیمت خدمات و یا محصولی به طور مثال ۵۰۰ هزار تومان است چرا این فرد آن را ۳۵ هزار تومان قرار داده است؟ حتما خیلی بی کیفیت است.

و این در صورتی است که شاید واقعا محصول بی ارزش نباشد و قطعا تولید کننده محصول با این دید قیمت پایین قرار داده است که گمان می کند مردم می گویند ای وای چه پیشنهاد شگفت انگیزی !

 

بیا یک امتحان با همدیگر انجام دهیم.

اگر برای خرید گوشی موبایل خوب ۳ میلیون تومان پول داشته باشی و فقط ۲ انتخاب داشته باشی کدام یک را انتخاب می کنی؟

1.                    موبایل ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومانی

2.                   موبایل ۴۰۰ هزار تومانی

قطعا یک ماه یا کمتر صبر می کنی تا ۱۰۰ هزار تومان دیگر هم بدست بیاوری و گوشی را بخری که اطمینان داری واقعا خوب است و مانند گوشی ۴۰۰ هزار تومانی متفرقه سریعا خراب نمی شود و بی کیفیت نیست.

 

https://eqva.net/pricing-competition-fail/

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا
ثبت نام ورود