اگر در تولید محتوا پاسخ این ۳ سوال را ندانی محکوم به شکست می شوی

 

حتما شنیده ای تولید محتوا می تواند چه ن

قش پر رنگی در موفقیت سایتت داشته باشد.

سعی می کنی هفته ای چند بار محتوای جدیدی تولید کنی و آن را منتشر کنی.

سعی می کنی مقاله ات به لحاظ سئو هم خوب باشد. با دقت کلمات کلیدی را انتخاب می کنی اما همچنان هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.

·                     نه کسی در لیست ایمیلی ات ثبت نام می کند.

·                     نه کسی به پیشنهاد رد نشدنی ات اهمیت می دهد.

·                     نه کسی محصولاتت را می خرد.

·                     نه….

شاید بعد از هفته ها یا ماه ها تلاش شبانه روزی برای تولید محتوا از خودت بپرسی چرا هیچ چیز درست از آب در نمیاد؟

وقتی این اتفاق می افتد دیگر مهم نیست چقدر تلاش می کنی چون قرار نیست شرایط بهتر شود مگر اینکه تصمیم بگیری پیش فرض های ذهنی ات را تغییر دهی.

برای اینکه بتوانی پیش فرض های ذهنی ات را تغییر دهی نیاز داری به ای ن ۳ سوال کلیدی در تولید محتوا پاسخ دهی.

 

سوال اول: آیا این بدرد من می خورد؟

مردم به طور خودکار در همان چند ثانیه اول ورود به سایتی از خودشان می پرسند:

·                     آیا این سایت مرتبط با کار من است؟

·                     آیا بدرد من می خورد؟

و اگر در زمانی کمتر از ۳ ثانیه پاسخ این سوال را پیدا نکنند از سایت بیرون می روند و هیچگاه باز نمی گردند.

نکته جالب اینجاست که اصلا این زحمت را به خودشان نمی دهند که روی چیزی کلیک کنند تا متوجه شوند آیا چیز بدرد بخوری دارد یا نه.

اگر تولید محتوایی که انجام می دهی جهت دار نباشد باعث می شود در نگاه اول نتوان تشخیص داد موضوع اصلی این سایت جیست. ( تصور اینکه کاربر بخواهد به خودش زحمت بررسی کردن این موضوع را بدهد را از ذهن خارج کن.)

اکثر افرادی که تولید محتوا می کنند این مشکل را دارند.

نمی دانند دقیقا برای چه کسی می نویسند و به همین خاطر سعی می کنند برای تمام افرادی که در حوزه کاری شان است بنویسند.

 

 

یکی از مشتریانم در زمینه توسعه فردی تولید محتوا می کند.

 

 

https://eqva.net/content-marketing-questions/

کسب و کار اینترنتی

 

 

اغوا