این تکنیک تو را از تبلیغ نویس خوب به تبلیغ نویس عالی تبدیل میکند

اگر بخواهم فقط با یک مقاله تو را از یک تبلیغ نویس خوب به یک ستاره تبلیغ نویسی تبدیل کنم قطعا به تو خواهم گفت فقط این یک تکنیک را یاد بگیر.

واقعا دلت می خواهد بدانی تنها فرق یک تبلیغ نویس معمولی با یک تبلیغ نویس عالی در چیست؟

پاسخ ساده تر از آن چیزی است که در ذهن می پرورانی.

 

“درباره موضوعی که می خواهی تبلیغ بنویسی تحقیق کن”

 

اکثر تبلیغ هایی که شکست می خورند فقط به این دلیل است که تبلیغ نویس نمی داند دقیقا برای چه کسی می نویسد.

اکثر افراد برای ساخت محصول و یا آماده کردن خدمات شان ماه ها وقت می گذارند اما زمانی که نوبت به تبلیغ نویسی می رسد سعی می کنند این کار را سریع انجام دهند.

و همین موضوع باعث می شود آن طوری که باید درباره مخاطبین شان تحقیق نکنند.

سوال اینجاست که اگر درباره مخاطب محصول یا خدمات تحقیق نکنی چطور می خواهی صفحه تبلیغی بنویسی که بتواند آن ها را قانع کند که خرید این محصول، بهترین انتخاب شان است؟

اگر مخاطب نتواند ارتباط عالی بین محصول یا خدماتت با مشکل کنونی اش برقرار کند، قطعا خرید نمی کند.

 

چندبار پیش آماده برای خرید محصولی دو دل شوی و در نهایت آن را نخری؟

دو دل بودن زمان خرید فقط به این دلیل است که ذهن نمی تواند تشخصی دهد آیا خرید این محصول واقعا درست است یا خیر.

 

“تبلیغ خوب تبلیغی است که خواننده آن متوجه نشود در حال خواندن یک تبلیغ است”

https://eqva.net/how-to-elevate-your-copywriting-from-good-to-great/

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا