چطور در تبلیغ نویسی داستان مان را مانند ابر قهرمان ها تعریف کنیم

 

داستان در تبلیغ نویسی مانند قلب در بدن است. تبلیغ نویسی که داستان نداشته باشد یک تبلیغ مرده به حساب می آید.

بیا نگاهی به این عکس ها بیاندازیم. عکس هایی که با یک خط جمله هزاران داستان را تعریف می کنند.

 

اگر این جلمه ها را از عکس بر می داشتم چه چیزی باقی می ماند؟

صرفا یک قطعه عکس از یک تکه از تاریخ…

برند و محصولات تو هم همین خواهد بود اگر داستانی نداشته باشند. داستان ها باعث می شوند محصولات زنده بمانند و برندها معشوقه مردم شوند.

اگر یک نگاهی به تاریخ اپل بیاندازیم متوجه می شویم زمانی که استیو جابز درگذشت اپل به اوج محبوبیت خود رسید. چرا؟

چون کتاب های فراوانی و فیلم های زیادی درباره استیو جابز و تلاشش برای سر پا نگه داشتن اپل ساختند. همین شد که مردم دیوانه وار عاشق اپل شدند. اکر بخواهم جمله ام را واضح تر بگویم مردم عاشق داستان اپل شدند.

 

می خواهی دوستت داشته باشند؟ داستانت را تعریف کن

مهم نیست اگر باهوش ترین فرد در کره خاکی نباشی یا اولین نفر در حوزه کاری خودت نباشی، مهم این است که داستانت را تعریف کنی.

داستان تو هر چه که باشد در نظر دیگر یک قهرمان خواهی بود. اما اجازه بده تکنیکی را به تو یاد بدهم که یک شبه تبدیل به بهترین داستان نویس شوی.

 

مردم عاشق چه داستان هایی می شوند؟

چطور می توانی یک داستان ابر قهرمانانه برای برندت بنویسی بدون اینکه تا به حال حتی یک خط داستان نوشته باشی.

برای اینکه بتوانی این کار را به خوبی انجام دهی نیاز به درک اولیه ای از خط داستانی فیلم های هالیوودی داری.

فیلم سیندرلا را به یاد می آوری؟

https://eqva.net/storytelling-like-boss/

 

کسب و کار اینترنتی

 

 

اغوا