چطور هنرمندانه تبلیغ نویسی کنیم

در دنیای واقعی ما دو سطح از تبلیغ نویسی داریم.

1.                    تبلیغ نویسی سطح بالا

2.                   تبلیغ نویسی سطح پایین

تبلیغ نویسی سطح پایین همان تبلیغ نویسی است که بیشتر اوقات در سطح وب و یا حتی بیلبورد های تبلیغاتی و یا پیام های بازرگانی می بینی.

مهمترین نشانه تبلیغ نویسی سطح پایین این است که در همان وهله اول متوجه می شوی این یک تبلیغ است !

مردم بصورت ناخودگاه نسبت به تبلیغ گارد دارند. برای اینکه از صحت این حرفم اطمینان پیدا کنی کافی است این بار زمانی که در حال تماشای یک فیلم سینمایی عالی بودی واکنش اطرافیان ات را هنگام پخش پیام های بازرگانی زیر نظر بگیری.

احتمالا صدای تلویزیون را کم می کنند یا کانال را عوض می کنند تا تبلیغ تمام شود و این در حالی است که ده ها بار بیشتر در همان فیلم سینمایی از تبلیغات غیر مستقیم استفاده شده است.

 

بارها در فیلم دیده ای که هنرپیشه ای پپسی می نوشد یا سوار یک مرسدس بنز سال می شود یا حتی سیگار ماربرو می کشد. این ها تمام شرکت های تبلیغاتی هستند که فریاد نمی زنند ما می خواهیم تبلیغ کنیم.

تبلیغاتی که در فیلم های سینمایی هالیوودی می شود را با تبلیغات سطح پایین ماهواره مقایسه کن !

فکر کنم کاملا توانستی تفاوت را احساس کنی.

 

چطور یک تبلیغ نویسی سطح بالا شویم.

تبلیغ نویسی سطح بالا فقط یک قانون دارد:

تبلیغ نویسی + هنر ( عکاسی یا سینما ) = تبلیغ نویسی سطح بالا

کسب و کار اینترنتی

 

https://eqva.net/copywriting-artist/

 

 

 

 

اغوا