چطور در ۲۴ ساعت بهترین تبلیغ نویسی در وب را انجام دهیم

 

 

تبلیغ نویسی در وب دقیقا مانند نوشتن تبلیغ برای بزرگترین بیلبورد شهر است.

بسیاری از افراد تصور می کنند تبلیغ نویسی در وب کم هزینه تر از تبلیغ نویسی بیلبورد است و این طرز فکر تبدیل به بزرگترین شکست زندگی شان خواهد شد.

تبلیغ نویسی در وب تعیین کننده این است که محصول تو بیشتر فروش می رود یا محصول رقیبت. تعیین کننده این است که تو زندگی بهتری خواهی داشت یا رقیبت.

بهترین فیلمی که دیدی یا رمانی که خوانده ای را به یاد بیاور.

در طول داستان ذهنت به طور کامل درگیر کارکتر ها و فضای داستان بود. تک تک ثانیه هایی که تجربه می کردی با مابقی زندگی ات فرق می کردند. چرا؟

چون در حال تجربه کردن داستان فوق العاده ای بودی.

 

تبلیغ نویسی در وب هم دقیقا همین است.

خلق داستانی بی نظیر از تجربه قبل و بعد از استفاده از محصول یا خدمات

تا زمانی که مخاطب از محصولت استفاده نکرده باشد طبیعی است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارد. دقیقا مانند زمانی که یک دی وی دی فیلم را می خری تا زمانی که آن را در دستگاه پخش نگذاشته باشی نمی دانی چه داستانی و یا چه احساساتی در انتظار تو است.

 

ذهنت به خاطر جامعه و شرایط زندگی ای که داری مسموم شده است. با این ذهن تقریبا یک کمله هم نمی توانی بنویسی. اما من می خواهم در این مقاله یاد بگیری که چطور باید یک تبلیغ نویسی افسانه ای باشی.

اما قبل از اینکه بتوانم یاد دهم لازم است در سفری چند دقیقه ای را با هم داشته باشیم.

قبل از اینکه این سفر شروع شود لازم است این دو کار را انجام دهی تا دقیقا متوجه شوی که چه می گویم.

1.                    آرامش بخش ترین موسیقی که داری پخش کن.

2.                   به یک اتاق خلوت و ساکت برو

3.                  کمی پنجره را باز بگذار تا هوای تازه وارد اتاقت شود

4.                   ذهنت را از همه چیز خالی کن و با ذهن آزاد مقاله را بخوان

 

سفر آغاز شد.

 

https://eqva.net/24-hours-copywriting/

کسب و کار اینترنتی

 

 

 

اغوا