چطور با تیتر تبلیغ مان هورمن های بدن خواننده را تغییر دهیم

 

چقدر دوست داری با یکی از قدرتمندترین تکنیک های تبلیغ نویسی را یاد بگیری؟

تکنیکی که باعث می شود تیتر تبلیغ ات بتواند خواننده را هیپنوتیزم کند و هورمن های بدنش را طوری تغییر دهد که چاره ای جز خرید محصول ات را نداشته باشد.

قبل از شروع این درس باید یادآور شوم این درس کمی دارای پیچدگی های ظریفی است که شاید با یک بار خواندن آن متوجه نشوید پس ترجیح این است که حداقل این مطلب را دو بار بخوانید و اگر سوالی داشتید در بخش دیدگاه های همین پست مطرح کنید.

 

تیتر تبلیغ باید مانند عطر سه نوت داشته باشید. نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی

هر نت عطر وظیفه خاصی بر عهده دارد و مجموعه این نت ها باعث می شود هورمن هایی خاصی در بدن شما ترشح شود.

عطر هایی که پر از نت ادویه ای هستند باعث می شود حس و شور زیادی داشته باشید و در عوض عطر هایی در نت آنها بیشتر از گل ها استفاده شده باعث می شود آرامش شیرینی را تجربه کنید.

یک تیتر تبلیغ هم دقیقا این خاصیت را باید داشته باشد.

تیتر تبلیغ خوب تیتری است که در وهله اول توجه را به خود جلب کند در وهله دوم احساس کنجکاوی ایجاد کند و در وهله سوم احساسی را بیدار کند.

اجازه بده با یک داستان این موضوع را باز تر کنم. به این سه عکس با دقت نگاه کن و در انتهای داستان را حدس بزن.

بعد از اتفاق امروز مدیر عامل شرکت جین را به خانه اش دعوت کرد.

جین چاره ای جز قبول کردن درخواست آن مرتیکه دزد نداشت.

پدر و مادر مذهبی داشت. همیشه به جین گفته بودند باید با شرافت زندگی کند.

هوا گرگ و میش بود. قطرات باران به تندی به چتر نیمه شکسته جین می کوبیدند. انگار می خواستند جین را از برداشتن حتی یک قدم دیگر بر حذر دارند.

صدای زنگ خانه مایکل به صدا درآمد.

کمی استرس داشت اما اطمینان داشت پیشنهاد مجسمه طلای شاهین می توانست یک پیشنهاد رد نشدنی باشد.

چند پوک محکم به سیگارش زد و در را باز کرد.

آیا جین با وجود عقاید سرسختانه خود پیشنهاد حق السکوت مایل را قبول کرده بود؟

احتمالا پاسخت یک بله محکم است. چرا؟

داستان با ناگاه قطع شد و فقط به تو یک تصویر سوم برای برای حدس زدن پایان داستان داده شد. چطور توانستی حدس بزنی؟

بله. ترتیب اتفاقات !

https://eqva.net/how-to-write-headline/

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا