سیر تا پیاز علم تبلیغ نویسی از زبان یک تبلیغ نویس

 

 

اگر دنبال یاد گرفتن علم تبلیغ نویسی هستی دو حالت بیشتر وجود ندارد

1.                    یا می خواهی محصولی را بفروشی و در فروشش گیر کرده ای.

2.                   یا می خواهی تبلیغ نویسی یاد بگیری

و این یعنی اولین قدم در علم تبلیغ نویسی. یعنی شناخت بازار هدف.

قبل از اینکه بتوانی کوچترین کلمه ای بنویسی باید کاملا بازار هدفت را شناسایی کرده باشی و اگر این کار را نکنی دیگر مهم نیست چه کاری می خواهی انجام بدهی.

بگذار با یک داستان علم تبلیغ نویسی را کامل برایت توضیح دهم.

 

ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب است.

به عنوان بازپرس روبروی متهم نشسته ای.

یک ساعت وقت داری تا بتوانی خودت را به عنوان پلیس خوب به متهم ثابت کنی تا بتوانی اطلاعات باند تبه کار را بدست بیاوری و گرنه سرهنگ توبیخت می کند.

متهم بی نهایت از پلیس ها متنفر است و حاضر است بمیرد اما یک کلمه به پلیس نگوید.

ساعت ۹:۳۱ دقیقه است.

به چشمان متهم خیره می شوی و شروع به شمردن تعداد پلک زدنش در ثانیه می شوی. سریع تر از حد معمول پلک می زند پس استرس دارد.

دست به سینه نشسته است و استرس در چشمانش مشخص است.

چرا استرس دارد؟

چون قرار است چندین سال به زندان بیافتد و کلی از عمرش را از دست بدهد. چه چیزی می خواهد؟ عفو

پیشنهاد تو چیست؟

به ازای هر اسم ۳ سال از حبست کم می شود. شروع کنیم؟

این یعنی تبلیغ نویسی.

دادن یک پیشنهاد فوق العاده به مخاطب.

اگر می خواهی بیشتر در رابطه با پیشنهاد رد نشدنی اطلاعات کسب کنی پیشنهاد می کنم این مقاله را با ذهن باز بخوان ( این مقاله )

 

چی در سرش می گذرد؟

https://eqva.net/copywriting-101/

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا