شیوه تبلیغ نویسی به سبک تجاوز

می خواهم خیلی سریع با یکی از قدرتمندترین شیوه های تبلیغ نویسی آشنایت کنم.

برای اینکه این درس را عمیقا متوجه شوی بیا یک معما را با همدیگر حل کنیم.

به این عکس با دقت نگاه کن و سپس به سوال زیر پاسخ بده.

 

کدام یک از این ۳ مرد در تجاوز بهتر هستند؟

یکی از این سه مرد در حل پرونده های خسارت مالی وکیل فوق العاده ای است و دیگری در حل پرونده های حقوقی و نفر آخر در حل پرونده های جنایی. هر سه نفر وکیل هستند اما از روی ظاهرشان مشخص نیست کدام در چه نوع از پرونده ها تخصص دارد. به همین خاطر موسسه وکلای دادگستری ایکس برای حل پرونده های شما بهترین وکلا را کنار هم جمع کرده است.

 

این یک نمونه از موفق ترین تبلیغ نویسی های تاریخ در زمینه معرفی موسسه وکلای دادگستری بوده است که شدیدا بین مردم سر و صدا کرد و توانست موفقیت مالی کم نظیری را برای آن ها بسازد.

بگذار تبلیغ اصلی را با همدیگر ببینیم

 

وظیفه تیتر تبلیغ نویسی جلب کردن توجه بیننده است و قدرتمندترین روش برای این کار نوشتن تیتر هایی است که کنجکاوی مخاطب را برانگیزاند و شوکه کننده باشد.

اگر با این فرمول تبلیغ نویسی کنی امکان ندارد تبلیغ ات بی نهایت موفق نشود.

تا به امروز به آژانس های تبلیغاتی متعددی در زمینه نوشتن تیتر تبلیغ مشاوره داده ام. بزرگترین مشکلی که این آژانس ها دارند این است تصور می کنند هدف تیتر تبلیغاتی فروش محصول است و این بزرگترین اشتباه است چون:

 

هدف تیتر تبلیغاتی جلب کردن توجه بیننده است و هدف متن توضیح تبلیغ فروش است.

 

 

https://eqva.net/copywriting-shocked-secret/

 

کسب و کار اینترنتی

 

 

 

اغوا