فرمول تبلیغ نویسی AIDA از مست کردن ذهن مخاطب تا خرید

 

محصولی داری و نمی دانی چطور باید صفحه فروشت را بنویسی (‌تبلیغ نویسی کنی) که بتواند مخاطب را برای خرید قانع کند؟

نمی دانی چطور باید محصولت را معرفی کنی تا انگیزه شدیدی برای خرید بوجود آید؟

نمی دانی درباره چه چیزی اصلا باید بنویسی تا مخاطب ارزش محصولت را درک کند؟

یا از این بدتر چیزی می نویسی که مخاطب را حتی از خرید پیشمان می کند؟

خیلی خب بگذار صادق باشم. نوشتن یک صفحه تبلیغ خوب به هیچ وجه نه ساده است و نه اتفاقی. قرار هم نیست چیزی بهت از آسمان الهام شود.

به تنها چیزی که نیاز داری یک فرمول اثبات شده کلاسیک تبلیغ نویسی است که بتواند در عرض چند دقیقه کل صفحه فروشت را دگرگون کند.

ای دا (AIDA) یک فرمول کلاسیک فوق العاده نتیجه بخش برای نوشتن صفحه تبلیغ از صفر است.

من همیشه عاشق فرمول های کلاسیک تبلیغ نویسی هستم چون همیشه و در هر شرایطی قابل استفاده هستند.

به قول یکی از بزرگان تبلیغ نویسی:

فرمول های کلاسیک همیشه جذاب هستند مثل نگاه کیت موس ۱۸ ساله به دوربین ماریو تستینو

 

https://eqva.net/aida-copywriting-formula/

کسب و کار اینت

اغوا