اغوا
اغوا

  • تاریخ عضویت: 1397/03/12
  • آخرین زمان حضور : ‫۳ ماه قبل، شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ساعت ۰۹:۳۶
  • بازدید از پروفایل : 0

گزارش خطا

علت گزارش برای را بنویسید


کسب و کار اینترنتی

گزارش

 

فرمول تبلیغ نویسی AIDA از مست کردن ذهن مخاطب تا خرید

 

محصولی داری و نمی دانی چطور باید صفحه فروشت را بنویسی (‌تبلیغ نویسی کنی) که بتواند مخاطب را برای خرید قانع کند؟

نمی دانی چطور باید محصولت را معرفی کنی تا انگیزه شدیدی برای خرید بوجود آید؟

نمی دانی درباره چه چیزی اصلا باید بنویسی تا مخاطب ارزش محصولت را درک کند؟

یا از این بدتر چیزی می نویسی که مخاطب را حتی از خرید پیشمان می کند؟

خیلی خب بگذار صادق باشم. نوشتن یک صفحه تبلیغ خوب به هیچ وجه نه ساده است و نه اتفاقی. قرار هم نیست چیزی بهت از آسمان الهام شود.

به تنها چیزی که نیاز داری یک فرمول اثبات شده کلاسیک تبلیغ نویسی است که بتواند در عرض چند دقیقه کل صفحه فروشت را دگرگون کند.

ای دا (AIDA) یک فرمول کلاسیک فوق العاده نتیجه بخش برای نوشتن صفحه تبلیغ از صفر است.

من همیشه عاشق فرمول های کلاسیک تبلیغ نویسی هستم چون همیشه و در هر شرایطی قابل استفاده هستند.

به قول یکی از بزرگان تبلیغ نویسی:

فرمول های کلاسیک همیشه جذاب هستند مثل نگاه کیت موس ۱۸ ساله به دوربین ماریو تستینو

 

https://eqva.net/aida-copywriting-formula/

کسب و کار اینت

اغوا

پسندیده شده توسط: شیوا محمدی

کسب و کار اینترنتی

گزارش


۳ راه شگفت انگیز برای شکست خوردن در کسب و کار اینترنتی که احتمالا انجام می دهی

می دانی وحشتناک ترین اتفاقی که می تواند برای کسب و کار اینترنتی ات بیافتد چیست؟

بنشینی پشت مانیتور کامپیوتر و هر روز تولید محتوا کنی اما کسی بهت توجه نکند و یا از آن بدتر شبیه اکثر تولید کننده های محتوا فقط برای خودت بنویسی و هیچکس مطالبت را نخواند.

فکر نکنم لازم باشد بگویم در آخر ماه نه فروشی خواهی داشت و نه حتی درآمدی.

توجه کردی اکثر افرادی که با انگیزه زیاد شروع به تولید محتوا می کنند در کمتر از شش ماه بی خیال می شوند؟

چرا؟

چون اگر تو هم بعد از شش ماه تولید محتوا احساس کنی کسی مطالبت را نمی خواند کم کم از خودت این سوال را می پرسی که خب برای چی دارم وقتم را تلف می کنم؟

نمی دانم این اتفاق همین الان هم برایت افتاده است یا خیر…اما اجازه بده در این مقاله بگویم چرا این اتفاق می افتد و چطور می توانی خیلی راحت نتیجه را تغییر دهی.

 

۱. دنبال کردن قوانین رایج 

می دانم طبیعی است که ببینی رقیبانت چه کار می کنند و بعد بخواهی از آن ها الگو برداری کنی.

اما به نظرت زمانی که این کار را کنی چه اتفاقی می افتد؟

درسته. تو هم شبیه بقیه یک آدم عادی و معمولی دیده می شوی.

به نظرت چند نفر هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند به خودشان می گویند به به ! چه صبح دل انگیزی…بهتر است بروم نوشته های یک آدم تکراری و معمولی و خشک و بی روح را در فلان حوزه بخوانم.

موضوع دیگر این است که اگر تفاوتی نداشته باشی طبیعتا دیده هم نخواهی داشت.

تصور کن یک شرکت بگوید فعالیت و محصولات ما هیچ فرقی با دیگر شرکت های مشابه ندارد ما صرفا یک کپی هستیم.

 

https://eqva.net/mediocre-blogger/

کسب و کار اینترنتی

 

 

 

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


اگر تبلیغ نویسی ایمیل را بلد نباشی دیگر مهم نیست چه ایمیلی ارسال می کنی

 

اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشی می دانی بدون داشتن لیست ایمیل شبیه یک جوان سرگردانی می مانی که دنبال کار می گردد.

زمانی که این موضوع را فهمیده بودم مثل خیلی های دیگر سریع مشغول جمع آوری لیست ایمیل شدم.

·                     پیشنهاد های رایگان فوق العاده

·                     امتحان انلاین

·                     دوره آنلاین

·                     پاپ آپ و…

زیاد کار سختی نبود.

بلاخره به واسطه محتوا رایگان کاربران وارد سایت می شدند و ایمیل شان را وارد می کردند یا به واسطه تبلیغاتی گوگلی یا بومی کلی بازدید کننده وارد سایت می کردم و ایمیل ها را جمع می کردم.

بعد از اینکه لیست ایمیلی ام تکمیل شد شروع کردم به ارسال ایمیل که اکثر آن ها جنبه آموزشی داشت و از همینجا اتفاقات بد شروع شدند.

رفته رفته نرخ باز شدن ایمیل ها کاهش پیدا می کرد.

آخه چرا؟

من که بهترین و یا شاید کمیاب ترین نکات آموزشی را درباره بازاریابی اینترنتی برایشان ارسال می کردم. چرا باید حتی اشتیاق باز کردن شان را هم نداشته باشند؟

 

داخل ایمیل ها ۱ میلیون دلار پول نقد هم بود..

اگر داخل ایمیل ها یک میلیون دلار پول نقد هم قرار می دادم خیالم راحت بود چون دیگر اطمینان پیدا کرده بودم که قرار نیست کسی آن را باز کند و بخواند.

زمانی که میدانی قدرتمند ترین ابزار فروش همین لیست ایمیل ات است و تو نمی توانی هزار تومان هم از آن ها بدست بیاوری کم کم روحیه و امیدت نابود می شود.

 

اطمینان پیدا کرده بودم که کمک نیاز دارم و حدس بزن چه کسی بهتر از Ben Settle که قبلا در دوره های تبلیغ نویس اش شرکت کرده بودم.

چیزی که از این مرد بزرگ یاد گرفتم به کل روند ایمیل مارکتینگ ام را تغییر داد.

 

با مخاطبت به اتاق خواب برو !

می دانم به چه چیزی داری فکر می کنی. من هم بار اول به همین موضوع فکر کردم و زمانی که راز نهفته در این جمله را متوجه شدم ناگهان کل ذهن و وجودم را یک سکوت مرگباری گرفت.

سکوتی که به تو نشان می داد تاب قبل از این هر کاری کردی اشتباه بوده است. آدم اینطور مواقع نمی داند باید ناراحت شود یا خوشحال؟

 

اشباه ۹۹.۹٪ افرادی که ایمیل ارسال می کنند این است که مدام می خواهند اطلاعات به مخاطبانشان بدهند. یک نگاهی از بیرون به کل ماجرا کن. شبیه بابا و مامان هایی نشدی که مدام نصیحت می کنند؟

 اگر می خواهی عاشق خواندن ایمیل هایت باشند بایدخود واقعی ات باشی نه آن آدمی که دوست داری دیده شوی.

بیا با هم رو راست باشیم همه ما سعی می کنیم در دنیای کسب و کار اینترنتی خودمان را یک آدم کاملا متشخصی که اشتباه نمی کند نشان دهیم و این بزرگترین دشمنی است که در حق خودمان می کنیم.

چون نه تنها در شخصیت جدیدی که می خواهیم از خودمان نشان دهیم به هیچ عنوان خوب نیستیم بلکه تبدیل به یک آدم خشک و نچسب می شویم.

 ابن بزرگترین درس تبلیغ نویسی ایمیل است : خودت باش با تمام اشتباهات و نواقص ات…

مردم عاشق این هستند که کسی را شبیه خودشان ببینند. کسی که مثل آن ها احساسات دارد.

گاهی وقتها در زندگی خوشحال است و گاهی وقتها ناراحت.

اگر بخواهیم احساسات مان را پشت ایمیل های مان پنهان کنیم آن گاه احساس می کنند ما ربات هستیم ! و چه کسی دلش می خواهد از یک ربات خرید کند ؟

 جمع بندی :

این بار که خواستی ایمیلی ارسال کنی احساسات را هم چاشنی متن ایمیل ات کن بگذار ببیند تو هم انسان هستی و از دنیای خودشان برای خودشان ایمیل ارسال می کنی

مطالب پیشنهادی برای 5 دقیقه بعدی

 

https://eqva.net/email-copywriting

 

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا
ثبت نام ورود