- وسوسه را از خود دور نماید و طرحی ساده بزنید:

لوگوی شما وظیفه ساده ای بر دوش دارد. این یکی از اولین عناصر بصری است که به شرکت شما مربوط می شود؛ پس باید توجه و ذهن بیننده را به سمت پیام اصلی شما هدایت کند. این هدف می تواند با “سادگی” محقق شود. نیازی نیست کلّ داستان برند را در این لوگو جای دهید!
- محدودیت های رنگ را بشناسید:

برخی از رنگ ها ممکن است در دنیای دیجیتال جواب دهند، ولی در چاپ مناسب نباشند. مطمئن شوید که چگونگی تبدیل بازاریابی دیجیتال به دنیای آفلاین را درک کرده اید.
- توجه بیننده را سریعاً جلب کنید:

کاربران هستند که تصمیم می گیرند از سایت شما بازدید داشته باشند یا خیر. لوگو یکی از اولین عناصر بصری است که آن ها مشاهده می کنند. لوگو باید ملایم باشد، توجه بیننده را جلب کند و پیام کلّی شما را انتقال دهد.
- مطمئن شوید لوگوی شما در همه جا کار می دهد:

به طور خلاصه بگویم، “اندازه” در دنیای طراحی لوگو بسیار مهم است. لوگوی شما باید به عنوان یک عنصر مهم و بزرگ در صفحه و نیز یک تصویر کوچک در گوشه بنر ایفای نقش نماید. مطمئن شوید که این اندازه ها را بررسی کرده اید و سپس وارد کار طراحی شوید.
- از رقیبانتان متمایز باشید

این مورد را در ذهن داشته باشید که شما در حال طراحی هستید. اگر کافی شاپ دارید، یک لوگوی سبز تیره به همراه تصویر یک پری دریایی در جلوی آن واقعاً می تواند ایده بدی باشد. قطعاً شما نمی خواهید با رقبایتان اشتباه گرفته شوید.
